Четвер

0665020962

Вечер в Карпатах

::::::Каталог для туриста::::::

Головна » Статті » ТК "Буковель" » Гірськолижний курорт "Буковель"

Івано-Франковск. Яремче. Буковель. "Вечір в Карпатах"

Отже, вранці 3 вересня ми висувалися убік Яремче.
Погода хороша, їхати не далеко, тому ми не поспішали і вирішили заїхати до Івано-Франківська, подивитися це містечко. До того ж в цей час там був наш друг, який обіцяв поводити нас по місту і розповісти, то що він знав про нього. Ми зустрілися, поставили машину на стоянку, і пішли гуляти. Центр міста дуже сподобався, все без особливої помпезності і претензії на шедевр, але дуже мило. Пішохідна зона, чимось нагадувала Дерібасовськую, теж безліч кофешек і бродячих туристів з фотоапаратами.

Так ми дійшли до театру і пам'ятника Івану Франку і вирішили висуватися у зворотному напрямі, а перед виїздом ще не завадило б поїсти. Довго не шукали і «приземлилися» в піцерії біля Ратуші. Поївши і відпочивши, ми пішли до машини і попрямували на виїзд з міста.
Наближаючись до місця наший дислокації, і у мене, і у чоловіка емоції росли в геометричній прогресії. Пейзажі, які представали нашому погляду заслуговували тільки чудового ступеня. А якщо врахувати, що ми окрім спей і рівнин нічого в житті не бачили, то кожна ще не гора, а тільки маленька гора у нас викликала бурю захоплення. Мені особливо подобалися стоги сіно, яке було в кожному дворі. Я намагалася їх фотографувати скрізь, де бачила. Чоловік говорив, скільки можна приставати до сіна, а я йому відповідала, у нас же не плівковий фотік, скільки хочу, стільки і до нього приставатиму.

Тільки ми виїхали з Івано-Франківська нас тормознул Даїшник, ми вже напружилися, в чому справа, їхали по правилах, обидва пристебнуті. Але все виявилося простішим, йому треба було, щоб ми підвезли слідчого на місце аварії в Делятін, який ми проїжджаємо по дорозі в Яремчу. Жалію, що не сфотографувала місце аварії, зіткнення було. ой, яке, запорожець і шевроле. Від бідного запорожза майже нічого не залишилося, шевроле влупіло йому прямо в лоб. На щастя, це був єдиний негативний чинник наший поїздки.
Так ми під'їхали до Яремче. Прямо на в'езде в місто знаходиться дуже красивий монастир пророка Іллі

Готуючись до поїздки, я провела опит людей, які там вже побували і вивчила відгуки про місця ох зупинки. Таким чином у мене зібралося декілька готелів і приватних садиб. Ще удома вирішили, що замовляти заздалегідь не будемо. Приїдемо і на місці розберемося, подивимося, що більше сподобається. Інтернет-інтернетом, а своїми очима подивитися краще. Так в моїй базі був гостинний двір «Вечір в Карпатах» і ще парочка про всяк випадок. Дуже рекомендували Красну садибу, поїхали, так, красивий двір, зелень, майданчик, де можна позагорать, два катеджа, поряд калиба. Заходимо, питаємо, що, як і скільки стоїть. Панночка на рецепшине не відриваючись від книги і не піднімаючи голови, тикає пальцем в листок з розцінками. По розцінці два варіанти двомісних номерів, один 200 грн., інший 350 грн. Чесно кажучи, дорогий для сезону знижок. З'ясовую далі, що номер за 200 - із зручностями на поверсі. Цей варіант нас ніяк не влаштовує. Бачивши повний пофігизм і ніякій зацікавленості в тому, щоб ми зупинилися в їх готелі, ми відправилися далі. Далі їдемо в «Вечір в Карпатах».

Виходимо з машини і тут же натикаємося на господиню котеджу. Вона нам швидко розповіла, що вони можуть нам запропонувати, включаючи знижку. Отже господиня показує нам котедж . Просто немає слів, Супер, зручно і затишно, а ціна за таку красу занижена. Без роздумів залишилися тут.

На годиннику 18.00 розуміємо. Що сьогодні вже нікуди не поїдемо, треба ще речі розкласти і поїсти.

4 вересня, ранок, прокинулися, вночі спали сном немовляти. Спустилися на кухню поснідати, по швидкому вийшло тільки по чашці кави і бісквіту, все останнє треба готувати. Їхати вирішили на Буковель, підкотитися на підйомниках і якщо вийде на квадроциклах. Я озброїлася картою і зайняла місце штурмана. Їхали, як завжди неспішно, крутивши головою в різні боки, зупиняючись в красивих місцях, щоб сфотографуватися. Так доїхали до указателяя «Женецьке угіддя. Водоспад Гук».

Повертаємо в його напрям. Зупинилися сфоткаться. У цей момент нас обганяє тетечка на скутері і опускає шлагбаум. з цієї миті в'їзд стає платним - 5 грн. з носа. Платимо. Їдемо. Нас попередили, що пів дорогі асфальт, останнє грунтовка. Краса. пташки співають, струмочки дзюрчать, дерева шелестять листям і довкруги тиша, ніякого міського гомону.

Вау, красотень. Зовсім трохи треба було піднятися вгору по горі. У водопаду ми були одні. Тому ніхто нам не псував кадр своєю присутністю.

Повертаємося назад, по дорозі вже зустрічаємо наступну групу туристів.
У нетих читала, що на Буковелі зараз робити нічого, стійка. Але ми і представити не могли, якого масштабу це будівництво, просто БАМ якийсь. Маневруючи між тракторами, Камазамі, кранами і всякій іншій диво технікою ми дісталися до підйомників. Поки я купувала квиток, Андрій дізнавався про квадрациклах. Квадрацикли нафіг, ціна питання 700 грн. в годину з носа. Ми вирішили, що це дорого. До речі сказати, що в Єгипті за цілий день виїзду в пустелю, платили 25 дол. з носа. Пішли на підйомник, вибрали найбільший. Сели. Поїхали.

Сонечко припікало, я навіть встигла позагорать, поки піднімалися. На верху вся Буковель як на долоні. Ми прилучилися до якоїсь групи туристів і послухали, що розповідає екскурсовод. Зі всієї розповіді, найцікавішою була вказівка дачі Литвина, маленької такий хатінки в три поверхи. Побродивши по вершині, ми зайшли в кафе «Панорама» випили кофею і з'їли по тістечку, що морозиться. Потім я ще попріставала до конячок, які там паслися. Мені ось цікаво, ми на підйомнику їхали 20 мин., а як конячки туди добиралися. своїми чотирма.

В цілому на Буковелі ми провели години три з половиною.
Повернулися в Яремчу, заїхали в калибу, плотненько поїли

Потім пішли гуляти, заїхали на базарчик з сувенірами, спустилися до річки, дуже красиво.

[10-01-23][Все для туристов]
Как определить дату Пасхи (0)

[09-08-15][Відпочинок за кордоном.]
Мексиканські інгредієнти. Кухня Мексики (0)
[09-08-20][Відпочинок і поради]
Загадки Wellness і SPA (0)
[09-08-15][Відпочинок за кордоном.]
Маврикій: національні особливості (0)

Категорія: Гірськолижний курорт "Буковель" | Додав: vechervkarpatah (09-10-08)